Pampers Baby-Dry 2014
Globale 360° Master Kampagne zur Einführung der neuen Pampers Baby-Dry mit Mikro Perlen. Je nach Weltregion liegt der Schwerpunkt der Kommunikation auf NACHT - bis zu 12 Stunden Trockenheit für einen ungestörten Schlaf - oder dem MORGEN - nach einer Nacht mit ungestörtem Schlaf wacht das Baby fröhlich auf -.
Es wurde Footage für Print, Instore, Digital, PR und B2C mit jeweils 3 Nationalitäten (Caucasian blond, Caucasian dark, Chinese) geshootet.
Konzept , Idee I Art Direction Storyboards, Testing, Shooting, Editing, Postproduction, Layouts
Print Ad Morning I Western Europe, North America / Latin America
Print Ad Night I Russia / China / Turkey
Consumer leaflet I Morning
Magazine Month 8-10 Morning I Exchange productpage
PAMPERS BABY-DRY 2014
Global 360 ° Master Campaign introducing the new Pampers Baby-Dry with micro pearls. Depending on the world region the focus of the communication is on NIGHT - up to 12 hours of dryness for an undisturbed sleep - or MORNING - after a night of undisturbed sleep the baby wakes up cheerfully and giggly -.
We shot footage for print, instore, digital, PR und B2C, each with 3 ethnicities (Caucasian blond, Caucasian dark, Chinese).
Concept, idea I art direction storyboards, testing, shooting, editing, postproduction, layouts