Spiel Ab!
Herbstkampagne 2019

Im Herbst 2019 wurde erstmals eine Display / Paid Social Kampagne im Funnelansatz (3 Phasen Awareness, Consideration, Purchase) ausgesteuert an Buyer Personas gebrieft. Es sollten für Kind und Baby ausgewählte Artikel der neuen Herbstkollektion in den Fokus gestellt werden.
Die Idee für den Herbst: Spiel ab! Die einzelnen Phasen werden genutzt, um den Claim "Einfach Kind sein" möglichst viele Facetten geben. Für die Linie Baby wurde passend zur Kampagne, aber auch darüber hinaus, ein eigener Look&Feel geschaffen.
Alle Bilder stammen aus dem Shooting für den Herbstkatalog und waren vor Briefing der Kampagne gemacht worden.

Idee I Konzeption I Creative Direction

JAKO-O I Phase Awareness

JAKO-O Baby I Phase Awareness

PLAY PLAY!
FALL CAMPAIGN 2019

In autumn 2019, a display / paid social campaign using a funnel approach (3 phases awareness, consideration, purchase) was briefed to buyer personas for the first time. The focus should be on selected items from the new autumn collection for children and babies.
The idea for fall: play! The individual phases are used to give as many facets as possible to the claim “Just be a child”. A unique look and feel was created for the Baby line to match the campaign and beyond.
All pictures are from the shoot for the fall catalog and were taken before the campaign briefing.

Idea I concept I creative direction

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