Badefrisch

Für Pampers Feuchttücher wurde ein neuer Produktbenefit entwickelt. Pampers Feuchttücher hinterlassen ein badefrisches Gefühl auf Babys Haut, das bis zum nächsten Morgen anhält. Es wurden Anzeigen und Magazinstrecken für Nacht und Morgen entwickelt und mit den Altersgruppen 4-6 Monate, 8-10 Monate und 12-14 Monate geshootet. Leider wurde die Initiative dann gestoppt, weil "badefrisch" nicht genügend Relevanz bei den Müttern hatte. Es ist bei den Layouts geblieben und die Fotos blieben unretouchiert.
Layout I Art Direction I Creative Direction

Printanzeigen

Print Ads

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Magazintitel

Magazine Titles

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Shooting Selects

Bath fresh

A new product benefit was developed for Pampers Wipes. Pampers Wipes leave a bath fresh feeling on baby´s skin that lasts until the next morning. Print ads and magazine articles for night and morning were developed and shot, with the age groups 4-6 months, 8-10 months and 12-14 months. Unfortunately then the initiative was stopped, because "bath fresh" turned out to be not relevant enough for mothers. So there were only layouts and the photos remained unretouched.
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