What The Day May Bring
Globale 360° Master Kampagne 2012 zur Einführung der neuen Pampers Baby-Dry mit der Extra Schlaflage.
Globale Idee: Nach einer Nacht mit ungestörtem Schlaf in Pampers, erwacht das Baby fröhlich und bereit, die Welt zu entdecken.
Der erste Film ist das globale Master. Nach erfolgreicher Qualifizierung wurde verschiedene Schnittversionen für die jeweiligen Märkte finalisiert.
Konzept I Idee I Testing I Dreh I Schnitt I Postproduktion I TV Qualifizierung für alle Weltregionen
What The Day May Bring I MASTER I TV 30s
What The Day May Bring I Version UK I TV 30s
What The Day May Bring I Version Germany I TV 30s
What The Day May Bring I Version Turkey I TV 30s
What The Day May Bring I Version Russia I TV 30s
What The Day May Bring I Version Saudi Arabia I TV 30s
What The Day May Bring I Version China I TV 30s
What The Day May Bring I Version Argentina I TV 30s
What The Day May Bring I Version Japan I TV 30s (re-shot with local cast)
What The Day May Bring
Global 360 ° master campaign 2012 to introduce the new Pampers Baby-Dry with the extra sleeping layer.
Global idea: After a night of undisturbed sleep in Pampers, the baby awakens cheerfully, ready to discover the world.
The first film is the global master. After successful qualification, various cuts for the respective markets were finalized.
Concept I Idea I Testing I Shoot I Edit I Postproduction I TV Qualification for all world regions