Alles Für den Frühling
Frühlingskampagne 2021

Die vierte Display / Paid Social Kampagne im Funnelansatz (3 Phasen Awareness, Consideration, Purchase): im Fokus stehen  ausgewählte Artikel der Frühlingskollektion 2021 für Kind und Baby.
Die Idee der Frühlingskampagne: Endlich wieder raus, einfach losrennen, wieder Vogelzwitschern und Sonne im Gesicht -> JAKO-O hat Alles für den Frühling. Die einzelnen Phasen werden genutzt, um den Claim "Einfach Kind sein" möglichst viele Facetten geben. Für die Linie Baby wurde passend zur Kampagne, aber auch darüber hinaus, ein eigener Look&Feel geschaffen.
Alle Bilder stammen aus dem Shooting für den Frühlingskatalog und waren lange vor dem Briefing der Digital-Kampagne gemacht worden.

Konzeption I Creative Direction

Kind I Paid Social I Funnelphase Awareness

Kind I Display I Funnelphase Awareness

Kind I Display I Funnelphase Consideration

Kind I Display I Funnelphase Purchase

Baby I Paid Social I Funnelphase Awareness

Baby I Display I Funnelphase Awareness

Baby I Display I Funnelphase Consideration

Baby I Display I Funnelphase Purchase

EVERYTHING FOR SPRING
SPRING CAMPAIGN 2021

The fourth display / paid social campaign using the funnel approach (3 phases: awareness, consideration, purchase): the focus is on selected items from the 2021 spring collection for children and babies.
The idea of ​​the spring campaign: Finally get out again, just run, birds chirping again and sun on your face -> JAKO-O has everything for spring. The individual phases are used to add as many facets as possible to the claim “Just be a child”. A unique look and feel was created for the Baby line to match the campaign and beyond.
All images are from the catalog shooting and were shot long before the digital campaign briefing and concept development.

Concept I Creative Direction

using allyou.net